Wanneer krijg ik mijn geld terug, als ik iets retour heb gestuurd?
Terugbetaling geschiedt uiterlijk 14 dagen nadat de ontbinding bij ons is kenbaar gemaakt. Indien wij de retourzending nog niet hebben ontvangen op dat moment, zullen wij wachten met de terugbetaling tot wij de producten wel hebben ontvangen of tot je aantoont dat de retourzending wel bij ons is afgeleverd. Als je een order gedeeltelijk retourneert, crediteren wij de door jou geretourneerde producten. Wanneer je de order volledig retourneert, crediteren wij alle producten en alle andere aan ons betaalde kosten. De creditering gaat altijd via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je bij ons hebt betaald.
In het geval van garantie kwesties heb je uiteraard langer de tijd. Garantie op producten verschilt per product. Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Voor vragen over de garantie termijn, kun je altijd contact met ons opnemen.
Terugbetalingen worden verwerkt door Stichting Mollie Payments. Controleer daarom altijd goed je rekening als je geen terugbetaling kan vinden!
Niet gevonden wat je zocht?Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag
bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00